پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قدرت چانه‌زنی بهترین شیوه برای تعیین دستمزد و حقوق کارگران است | امنیت شغلی کارگر در کشور چقدر است؟ علت افزایش بیکاری در بین افراد تحصیلکرده چیست؟
سرخط خبرها

خودرو اطلس؛ جایگزین تیبا و ساینا خواهد شد | ۹ محصول جدید سایپا در راه است

  • کد خبر: ۸۸۳۵۶
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
  • ۱
خودرو اطلس؛ جایگزین تیبا و ساینا خواهد شد | ۹ محصول جدید سایپا در راه است
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده ۹ محصول جدید تولید خواهد کرد، گفت: به زودی خودرو‌های جدید آریا و شاهین اتوماتیک به تولید انبوه خواهد رسید و همچنین اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا، وارد بازار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد سلیمانی در همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا با بیان اینکه به واسطه تحریم‌های ظالمانه و سختی که به کشورمان تحمیل شد، شرکای خارجی ایران را ترک کردند و تعهدات باقی مانده موجب نارضایتی مردم شد، تصریح کرد: در سال ۹۷ صنعت خودروسازی با چالش‌هایی جدی مواجه شد و به دلیل کاهش روند تولید خودرو شاهد تجمعات اعتراضی زیادی نسبت به تاخیر در تحویل خودرو‌ها بودیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات صنعت خودرو با همکاری مهندسان ایرانی، شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی و کارگران خطوط تولید به حداقل رسیده، افزود: با وجود فراز و فرود‌های فراوان، اکنون باید به سمتی حرکت کنیم که ضمن افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودرو، بیش از گذشته رضایت مشتریان را به دست آوریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره برنامه آتی این مجموعه و جبران مشکلات گذشته، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که محصولات جدید، با کیفیت و با تکنولوژی بالاتر تولید و عرضه کنیم، در این میان از نمایندگی‌های رسمی مجموعه سایپا می‌خواهیم که در این مسیر همکاری و همراهی داشته باشند تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.

وی با بیان اینکه سایپا در دهه ۷۰ با محصولاتی که در سبد تولید خود داشت، خودروساز برتری بود، افزود: برای رسیدن به دوران اوج، نیازمند آن هستیم که محصولات جدید و به روز تولید کنیم. طی حدود ۲۵ سالی که پراید تولید داشت، به دلیل عدم سرمایه گذاری در محصولات جدیدتر و اقتصادی، برند گروه خودروسازی سایپا لطمه دید و در برهه‌ای پراید مظهر ناتوانی صنعت خودرو شده بود که ما با یک تصمیم درست به تولید آن پایان دادیم.

سلیمانی اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با تولید محصولات به روز، ارائه خدمات نوین و ارتقاء کیفیت، باید به نحوی عمل کند که تفکر گذشته جامعه نسبت به این مجموعه زدوده شود و مردم به این نتیجه برسند که سایپا بسیار پیشرفت کرده و در توسعه صنعت خودرو پیشگام است.

وی تصریح کرد: برای آنکه مردم به این باور برسند که سایپا، نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته است، ضرورت دارد که نمایندگی‌ها نیز در ارایه خدمات بهتر، باکیفیت بالاتر و مناسب‌تر برنامه ریزی کنند.

وی افزود: بیش از ۱۵ ماه است که خودروی پراید از گردونه تولید خارج شده ولی کماکان برخی‌ها می‌گویند که سایپا، پراید تولید می‌کند، لذا نیاز است که تمام بخش‌ها به صورت ویژه کار کنند تا این پیام به جامعه برسد که گروه خودروسازی سایپا از پراید عبور کرده و دوران سایپای نوین آغاز شده است.

سلیمانی درباره خودروی شاهین که از زمستان سال ۹۹ وارد بازار خودرو شده است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره در طراحی و تولید این خودرو مورد تاکید قرار گرفت، استحکام و ایمنی آن بود، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم و مشتریان وفادار ما بدانند که محصولات کیفی در این مجموعه تولید می‌شود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده، ۹ محصول جدید خواهد داشت، این محصولات با تکنولوژی‌های روز خواهد بود و با افتخار باید بگویم که مانند خودرو شاهین تمام مراحل طراحی، تولید و ساخت قطعات آن در داخل کشور انجام می‌شوند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه به زودی کراس اوور آریا و هاچ بک اطلس این مجموعه وارد بازار خواهند شد، افزود: عرضه و توسعه محصول جدید در شرایط تحریم به خصوص اوایل تحریم بسیار سخت و دشوار بود، اما خوشبختانه تولید خودروی شاهین نشان داد که این مجموعه و صنعت قطعه سازی به حدی از بلوغ رسیده که می‌تواند در مسیر خوداتکایی گام بردارد.

سلیمانی با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی تولید و صنعت است، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم از اینکه وزارت صمت، صدای تولیدکنندگان را می‌شنود و برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی است.

منبع: سایپانیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
با سلام
ایکاش خودروهای جایگزین پراید، سایناو تیبا قیمت مناسب داشتند. می‌دانم با جایگزین کردن خودروی جدید به جای ساینا وتیبا قیمت این خودروها مثل پراید خواهد شدو این خیلی بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->